«شهرداد» با محوریت تابآوری شهری آغاز شد.
آیین افتتاحیه سومین دوره آموزشی «شهرداد» با محوریت تابآوری شهری در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار شد. این دوره با حضور استادانی چون دکتر عباس آخوندی، دکتر مهرداد تقیزاده، دکتر اسفندیار زبردست، دکتر محمدسعید ایزدی، دکتر محمود اولاد و دکتر حسین ایمانی جاجرمی، مفاهیم تابآوری را از سطح نظری به عرصه عمل و مدیریت شهری نزدیک میکند.