آیین افتتاحیه سومین دوره «شهرداد» با عنوان «شهر و کنشگری اجتماعی با رویکرد تابآوری شهری» در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار شد؛ رویدادی که شهر را فراتر از زیرساختهای فیزیکی و در پیوند با مشارکت اجتماعی تعریف میکند.
آیین افتتاحیه سومین دوره «شهرداد» با عنوان «شهر و کنشگری اجتماعی با رویکرد تابآوری شهری» امروز در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار شد. این رویداد آموزشی و تخصصی با هدف بازاندیشی در مفهوم شهر و نقش شهروندان در مواجهه با چالشهای شهری آغاز به کار کرد. این دوره تلاش دارد شهر را فراتر از مجموعهای از خیابانها، ساختمانها و زیرساختها تعریف کند؛ شهری که بهعنوان یک سازمان اجتماعی زنده، نیازمند مشارکت فعال شهروندان برای افزایش تابآوری در برابر بحرانهای اجتماعی، اقتصادی و محیطزیستی است.