ویدیو

ویدیو

Skip Navigation Links.

شنبه، 23 خرداد 1405

افتتاح دوره سوم «شهرداد» با محوریت تاب‌آوری شهری در دانشگاه تهران

افتتاح دوره سوم «شهرداد» با محوریت تاب‌آوری شهری در دانشگاه تهران

آیین افتتاحیه سومین دوره «شهرداد» با عنوان «شهر و کنشگری اجتماعی با رویکرد تاب‌آوری شهری» در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار شد؛ رویدادی که شهر را فراتر از زیرساخت‌های فیزیکی و در پیوند با مشارکت اجتماعی تعریف می‌کند.

آیین افتتاحیه سومین دوره «شهرداد» با عنوان «شهر و کنشگری اجتماعی با رویکرد تاب‌آوری شهری» امروز در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار شد. این رویداد آموزشی و تخصصی با هدف بازاندیشی در مفهوم شهر و نقش شهروندان در مواجهه با چالش‌های شهری آغاز به کار کرد. این دوره تلاش دارد شهر را فراتر از مجموعه‌ای از خیابان‌ها، ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها تعریف کند؛ شهری که به‌عنوان یک سازمان اجتماعی زنده، نیازمند مشارکت فعال شهروندان برای افزایش تاب‌آوری در برابر بحران‌های اجتماعی، اقتصادی و محیط‌زیستی است.