دومین روز از سومین دوره «شهرداد» در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران با کلاس دکتر محمود اولاد و تمرکز بر «اقتصاد شهری و شهر بهمثابه شبکه اقتصادی» برگزار شد.
دومین روز از سومین دوره «شهرداد» در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران با برگزاری کلاس دکتر محمود اولاد آغاز شد؛ کلاسی با تمرکز بر «اقتصاد شهری و شهر بهمثابه شبکه اقتصادی». در این جلسه، شهر بهعنوان یک نظام بههمپیوسته اقتصادی تحلیل شد. دوره «شهرداد» با محوریت تابآوری شهری، طی پنج هفته و بهصورت حضوری و آنلاین در حال برگزاری است و به بررسی ابعاد مختلف شهر از اقتصاد و حملونقل تا حکمرانی و برنامهریزی میپردازد.